Met het betreden van, en/of online boeken van een behandeling bij Icore, wordt je geacht de huisregels te kennen, na te leven en je hieraan te houden
Kinderen onder de 18 jaar en/of huisdieren zijn NIET toegestaan binnen Icore. Noot: Piercen van een minderjarige en/of plaatsen van een swarovksi tandkristal bij personen tussen de 16 en 18 jaar word toegestaan na het maken van een afspraak welke bevestigd is door een ouder en/of voogd. Gedurende de afspraak is deze persoon bij de behandeling aanwezig. Kinderen onder de 16 jaar hebben helaas GEEN toegang tot onze beautysalon tenzij anders besproken.
Derden mee met de behandeling? Graag vooraf overleg met desbetreffende styliste
Communicatie mbt herstelbehandelingen / garantie verloopt telefonisch en in persoon onder openingsuren van de salon. Wij zijn bereikbaar tijdens onze vastgestelde openingstijden op telefoonnummer 0162 – 242029. 24u voor aanvang van de afspraak word er vanuit ons boekingssyteem een herinnering verstuurd per email mbt de reeds gemaakte afspraak bij Icore. Draag zorg voor de juiste gegevens die bij ons in ons bezit zijn.
Uitgangspunt is dat gemaakte afspraken nagekomen worden. Mits tijdig gemeld, kan een afspraak verschoven of geannuleerd worden. Mocht om een reden de afspraak verschoven of geannuleerd worden hanteren wij het volgende annuleringsbeleid:
- Afspraken kunnen tot 48u voor aanvang kosteloos geannuleerd worden en tot uiterlijk 1 werkdag van te voren kosteloos gewijzigd worden binnen een tijdsbestek van 2 weken van de oorspronkelijke datum van de reeds ingeboekte afspraak. Annuleringen en wijzigingen kunnen enkel en alleen TELEFONISCH tijdens openingstijden van de salon aan ons IN PERSOON doorgegeven worden op telefoonnummer 0162-242029. Overige afmeldingen worden als niet gelezen cq gehoord beschouwd.
- Bij annulering binnen 1 werkdag, van de dag van de reeds geplande afspraak, zal 50% van de ingeplande behandeling in rekening worden gebracht bij het eerstvolgende bezoek aan onze salon of zonnestudio. Onze styliste heeft namelijk tijd voor jou gereserveerd in de agenda, en alle voorbereidingen voor de betreffende behandeling getroffen. Op deze korte termijn kunnen wij helaas geen andere klanten meer inplannen. Wij vragen je hier voor om je begrip. Afmeldingen door overmacht en/of bijzondere gebeurtenissen zijn uitzondering op deze regel.
- In het geval dat de klant niet op tijd aanwezig is, zal de behandelingstijd verkort worden (denk aan geen keuze in Nail-art of het niet verven van de wimpers bij een Lash Volume Lift behandeling) en de volledige kosten van de reeds ingeplande behandeling aangerekend worden.
- Mbt tot al onze beauty behandelingen: Later dan 10 minuten aanwezig op de afgesproken tijd dan aanvangstijd behandeling? De afspraak zal verzet worden. De geplande behandeling wordt voor 50% in rekening gebracht (eventueel bij een eerstvolgend bezoek aan de salon en/of zonnestudio. Bij het uitblijven van betaling zijn wij gemachtigd al uw verder ingeplande afspraken zonder opgaaf van reden te annuleren.
- Bij het maken van een afspraak bij Icore gaat u akkoord met deze annuleringsvoorwaarden
Spelregels reserveren zonsessies
- Reserveringen worden enkel en alleen telefonisch aangenomen tijdens openingstijden.
- Een annulering van een reservering word alleen telefonisch aangenomen tijdens openingstijden.
- 5 minuten voor aanvang van het tijdslot vragen wij je aanwezig te zijn. Het tijdslot is de daadwerkelijke tijd dat we je in de cabine willen hebben.
- Elke minuut die ligt NA het gereserveerde tijdslot word in mindering gebracht op de gereserveerde sessie.
Lopen de sessies/cabines uit door onze toedoen zullen wij dit NIET/NOOIT verrekenen met de gewenste tijd van de klant van desbetreffende reservering!
- Een reservering is maximaal bedoeld voor 20 minuten zontijd. Meer minuten dienen bij reservering besproken te worden.
- Icore behoudt zich het recht om de cabine vrij te geven aan derden bij het niet lijfelijk aanwezig zijn op het vernoemde & gereserveerde tijdslot.
- Wanneer we een NO-SHOW hebben, zonder telefonische afmelding en/of berichtgeving, word deze geregistreerd in ons systeem. Bij 3 NO-SHOWS vervalt de service voor het maken van reserveringen voor de betreffende klant.
- Een reservering is een service welke wij bieden, geen recht!
Team Icore Tanning & More